5 przydatnych gadżetów do domu

Nie jestem typową gadżeciarą. Lubię minimalizm i ilość potrzebnych rzeczy staram się ograniczyć do minimum. Jednak są w moim domu pewne przedmioty, bez których na dobrą sprawę mogłabym się obyć, ale mimo wszystko, od kiedy je posiadam, nie wyobrażam sobie mojego mieszkania bez nich. Znalazłam więc dla nich miejsce w swoich czterech kątach i wyjątkowo często po nie sięgam.

1. DYFUZOR ZAPACHOWY

Na temat dyfuzji olejków eterycznych napisałam już osobny post, dlatego zachęcam serdecznie do lektury. Nie mogę jednak nie powtórzyć - ultradźwiękowy dyfuzor zapachowy to dla mnie absolutny "must have". Uwielbiam delikatny zapach olejków oraz czarującą mgiełkę, wydobywającą się z podświetlonego wazonu. Dyfuzor gwarantuje piękny zapach i jest oryginalną ozdobą domu.



2. STOJAK NA UBRANIA

Zanim kupiłam stojak na ubrania, podobne zadanie w mojej sypialni pełniło stare krzesło, które niestety zajmowało dużo więcej miejsca i było zdecydowanie mniej estetyczne. Przyznam, że w domach moich polskich znajomych nie widziałam wielu podobnych rozwiązań, za to we Francji taki wolnostojący wieszak jest praktycznie w każdym domu. Mój pochodzi ze sklepu Conforama, ale bardzo podobny znajdziecie np. w IKEA. Na stojak odwieszam wszystkie ubrania, które chcę mieć pod ręką - dresowe spodnie na szybkie przebranie po domu, czy wygodny, ciepły sweter na chłodniejsze wieczory. Przyda się też na przygotowanie stroju na kolejny dzień. Sprawdza się świetnie, choć trzeba uważać, by nie układać na nim zbyt dużej ilości rzeczy - zagraca to optycznie pomieszczenie. 

źródło: IKEA.pl


3. MAŁY ODKURZACZ STOŁOWY

Podbił moje serce swoim rozmiarem, zabawnym wyglądem i łatwością użytkowania. Ten mały odkurzacz na baterie idealnie zbiera okruszki po śniadaniu, rozsypane przyprawy, a nawet drobny ryż. Występuje w różnych kształtach i kolorach. Nie ma dużej pojemności, więc należy opróżniac go po każdym użyciu. Sympatyczna świnka lub słonik na pewno przekonają dzieci do sprzątania ;)

źródło: amazon.com


4. SILIKONOWY PĘDZELEK KUCHENNY

Pomimo jego częstego stosowania, po dwóch latach wciąż wygląda jak nowy. Nadaje się idealnie do rozprowadzania białka na cieście lub rozsmarowania niewielkiej ilości oleju na patelni. Łatwo się go myje i suszy. Jest alternatywą dla tradycyjnych pędzelków kuchennych, które po czasie mogą zacząć tracić włosie.

źródło: swiatgarnkow.pl


5. GOFROWNICA

Przyznam się - kocham gofry! Szczególnie te puszyste i chrupiące, rodem z nadmorskiej budki, podane z owocami i bitą śmietaną. Niedawno odkryłam, że winę za moje dotychczasowe nieudane gofrowe wypieki ponosi sprzęt. Za radą specjalistów, postanowiłam więc zainwestować w gofrownicę o minimalnej mocy 1000 W i jakież było moje zdziwienie, gdy gofry już za pierwszym razem wyszły dokładnie takie, jakie jadłam w dzieciństwie będąc na wakacjach z rodzicami. Od tamtej pory zaczęły się moje gofrowe eksperymenty: gofry belgijskie, dietetyczne, bezglutenowe itd. Gofry na bazie płatków owsianych sprawdzą się świetnie na fit śniadanie, a w niedzielny poranek warto zaserwować swojej rodzinie tradycyjne gofry belgijskie. Przepisów jest mnóstwo i każdy znajdzie coś dla siebie :)

10 komentarzy:

  1. Kusi mnie ten odkurzacz stołowy, ale nie udało mi się jeszcze znaleźć nigdzie :). Mimo, że uwielbiam porządek to wydaje mi się, że od jakiegoś czasu mam za dużo rzeczy w domu i ostatnio zaczęło mnie to przerastać. Podziwiam Cię, że trzymasz się minimalizmu i nie zagracasz przestrzeni. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie odkurzacze sa dostepne na Amazonie, tam go kupilam, a jesli zalezy ci na innym ksztalcie to duzy wybor jest na aliexpress :)

      Usuń
  2. Właśnie przed chwilą trafiłam na Twój kanał na YT; obejrzałam na rzazie tylko dwa filmiki, ale bardziej zainteresowały mnie komentarze... bardzo nie podoba mi się fakt, że tak dużo ludzi atakuje Cię, że masz zbyt duży porządek w domu... i diagnozuje w związku z tym nerwice/schizofrenię etc. :D; widzę w tym trochę równanie do średniej (ktoś się wybija w dbaniu o dom i budzi tym u innych niechęć); z drugiej strony miło jest odwiedzić kogoś, kto ma czysty dom (zdarza mi się czasami gościć u ciotki, która nie dba o dom i muszę powiedzieć, że po każdej wizycie w toalecie zastanawiam się czy czegoś nie złapałam a przez większość wizyty zastanawiam się co i jak bym posprzątała/co wyrzuciła etc. :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzi dziwi wiele rzeczy, ktore robie, z drugiej strony jest wielu widzow, ktorzy korzystaja z moich filmow, a niektorzy nawet odmienili swoje zycie - dopoki dostaje taki feedback, tymi negatywnymi komentarzami sie nie przejmuje :)

      Usuń
  3. Heh ;) ta świnka jest dobra 😃 zapraszam do mnie http://z-biegiem-zycia.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam jestem fanka twoich programow

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pomysły :) Mnie we wnętrzach podobają się fototapety - w szczególności te z https://www.dekowizja.pl/fototapety.html robią ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkurzacz stołowy to ciekawy gadżet :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lavendova , Blogger